За основу розвідки взято неопублікований переклад книги Жан Паоло Матеї, Україна земля мучеників, хронологічні дані по Dmytro Blazejovskyi, Byzantine Kyivan Rite Students.
Блаженний Миколай
Чарнецький Єпископ Станіславівський
(нині Івано-Франківськ) Григорій Хомишин навчався у Рим від
28.10.1904 і проживав в Українській Колегії св.Йосафата. Два роки вивчав
філософію, вивчення богослов’ї у період 1904-1909, cвященичі свячення 02.10.1909, доктор богослівя в Папському університеті
Урбаніанум 16.11. 1909. Папа Пій XІ номінував його титулярним єпископом Лебедо і
Апостольським Візитатором Волині і Підляшшя. Єпископська хіротонія відбулась 8
лютого 1931 року в церкві святого Альфонса в Римі з рук єпископа Григорія
Хомишина, у 1939 р. адміністратуру піднесено до гідності екзарзату.
Блаженний Леонід
Фьодоров. Після закінчення навчання в Православній Богословській Академії
він поїхав у Львів, до митрополита Андрея Шептицького. Пізніше, в Римі, Леонід
ісповідував Символ віри і прийняв католицьке віровизнання. Був він і на
аудієнції у Папи Лева XІІІ, який скерував його на студії до семінарії у Ананьї
(Iталія). Щоб не викликати підозри з боку російського посольства, взяв ім’я
Леонідас Пієрре. Протягом чотирьох років студій в Ананьї отримував стипендію
від львівського митрополита Андрея. Фьодоров
казав, що Росія навернеться, «проходячи через червоне море крові своїх
мучеників і через велике страждання своїх апостолів». Молитвою, постом і
навчанням Леонід готувався до випробувань, що на нього чекали, і небезпек, які
усвідомлював.
У 1907 році отець Леонід узяв участь у першому конгресі в
Велеграді, скликаному з ініціативи митрополита А. Шептицького для сприяння
діалогу між християнами. Фьодоров знову розпочав свої студії в Римі, в колегії
«Пропаганди Віри», але російське посольство викрило його, і він був змушений
перервати навчання, бо інакше йому б заборонили повернутися в Росію. Однак під
псевдонімом він зміг завершити студії в Фрібургському університеті.
Дмитро Блажейовський його не включив його в тематизм студентів візантійсько-київського
обряду
Блаженний Андрій
Іщак З 1910 по 1914 рік навчався у Інсбруці 26. 04.1914 захистив працю
Антитринітарії у Руській Церкві. У 1929 - 1930 році проживав у Римі в
інституті Непорочної Діви Марії та навчався в Папському Східному Iнституті. Після
закінчення студій у 1930 р. залишив Рим і душпастирював у Львові.
Блаженний Климентій
Шептицький. Навчався у Інсбруку з 1913 до 1917 р. 28.08 1915 прийняв Тайну
Священства. У 1936 і 1937 роках Климентій разом з братом Андреєм за вказівками Конгрегації
для Східних Церков, виробили типікон (устав), для монахів-студитів. Восени 1937
року Климентій відвіз цей текст в Рим для затвердження Конгрегацією і для
благословення Папою Пієм XІ.
Блаженний Теодор
Ромжа вчився у Хустській гімназії з 1922 по 1930 рік. Навчання у Римі
розпочав у 1930 році продивав у папському германо-угорському колегіумі Germanicum. Студіював у Папському Григоріанському
Університеті у 1933 закінчив курс філософії. З 7 вересня 1934 року проживав у
колегії «Руссікуму» і далі продовжував свої студії в Григоріанському
Університеті. Курс богослівя завершив у 1937 р. захистивши ліцензіат з
богослівя. На Різдво 1936 року був рукоположений єпископом Євреїновим на
священика в базиліці Санта Марія Маджоре. У папській германо-угорській колегії
практично «заступив» Алойзія Степінаца, іншого переслідуваного пастиря й
мученика.
Блаженний Омелян
Ковч. Після навчання у Львівській гімназії, від Станіславівської єпархії
посланий у Рим на навчання. З 4. 11. 1904 до 20.03.1909 рік проживав в Українській
Колегії св.Йосафата і вивчав два роки філософію і чотири роки богослівя.
Прийняв свячення у 1911 р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий